Шкільна форма

З 1 вересня 2013 р. в Червонодонецькій ЗОШ І – ІІІ ступенів №2 вводиться шкільна форма. На класних годинах і батьківських зборах в кінці навчального року було повідомлено про те, якою вона буде в нашій школі. Але, у зв'язку з частими зверненнями батьків, розміщуємо інформацію на сайті.

Початкова школа

Колір форми – чорний для учнів 1 класу (для учнів 2-4 класів залишається незмінною)

Для дівчат: сарафан або спідниця з жилеткою або штани. Біла блузка - парадна. Допускаються для повсякденного носіння блузки або водолазки пастельних тонів (світло-блакитна, світло-сіра, світло-бежева, тощо)

Для хлопчиків: чорні штани, жилет, сорочка або водолазка (білі - парадні, повсякденні - пастельних тонів (світло-блакитна, світло-сіра, світло-бежева, тощо)

Основна і старша школа (5-11 клас)

Для дівчат: можливі - чорна спідниця пряма чи в складку до коліна або трохи вище, або класичні чорні штани. Біла блузка - парадна. Допускаються для повсякденного носіння блузки або водолазки пастельних тонів (світло-блакитна, світло-сіра, світло-бежева, тощо)

Для юнаків: чорні класичні брюки, сорочка або водолазка (білі - парадні, повсякденні - пастельних тонів (світло-блакитна, світло-сіра, світло-бежева, тощо).

Мета даного рішення:

- створення ділового стилю одягу учнів і робочої атмосфери під час навчального процесу;
- здійснення єдиних санітарно-гігієничнихих норм;
- виховання в учнів естетичного смаку, культури одягу;
- формування відчуття корпоративної приналежності, поваги до традицій школи.

Правила носіння:

1. Порядок носіння форми обов’язковий для учнів школи з 1 вересня 2013 року
2. Учні носять форму кожного дня протягом всього часу перебування в школі

В школі забороняється носити:

- джинсовий одяг;
- декольтовані, надто яскраві, картаті, вкорочені блузки («топіки», футболки тощо), надто яскраві сорочки;
- дуже короткі та дуже довгі спідниці;
- вкорочені, стягуючі брюки, бриджі тощо;
- спортивний одяг і взуття (окрім занять фізкультури та спортивних змагань);
- одяг для літнього відпочинку;
- неформальну символіку і атрибутику.


Кiлькiсть переглядiв: 217