Психолого-педагогічний консиліум «Особливості адаптаційного періоду учнів п’ятих класів до навчання у середній шкільній ланці»
Процес адаптації учнів у період переходу з початкової до основної школи висуває високі вимоги до психофізіологічних можливостей школяра. Це пов'язано з переходом до поглибленого вивчення предметів, ускладненням навчального матеріалу, збільшенням кількості вчителів. Недостатня адаптованість може негативно вплинути на здоров'я, успішність, соціальний статус учня у класному колективі, що в майбутньому може стати причиною дезадаптації в суспільстві.
З метою дослідження факторів та механізмів взаємодії п'ятикласників і школи 9 листопада 2017 року був проведений психолого-педагогічний консиліум «Особливості адаптаційного періоду учнів п’ятих класів до навчання у середній шкільній ланці».
Психологічною службою школи було проведене психодіагностичне дослідження метою якого було виявлення загальних зон труднощів у адаптації п’ятикласників. У результаті дослідження було виявлено учнів, які мають підвищену тривожність, низьку самооцінку; вивчений психологічний клімат в учнівському колективі та виявлені учні, у яких виникли труднощі у спілкуванні.
Заступником з НВР Літюгою І.О був здійснений аналіз рівня якісних і кількісних показників навчальних досягнень учнів, показників поведінки і спілкування в різних навчальних ситуаціях.
Класні керівники, батьки та вчителі-предметники отримали рекомендацій щодо забезпечення диференційованого підходу в процесі навчання та виховання школярів.