Психолого-педагогічний консиліум «Особливості адаптаційного періоду учнів п’ятих класів до навчання у середній шкільній ланці»

Процес адаптації учнів у період переходу з початкової до основної школи висуває високі вимоги до психофізіологічних можливостей школяра. Це пов'язано з переходом до поглибленого вивчення предметів, ускладненням навчального матеріалу, збільшенням кількості вчителів. Недостатня адаптованість може негативно вплинути на здоров'я, успішність, соціальний статус учня у класному колективі, що в майбутньому може стати причиною дезадаптації в суспільстві.

З метою дослідження факторів та механізмів взаємодії п'ятикласників і школи 9 листопада 2017 року був проведений психолого-педагогічний консиліум «Особливості адаптаційного періоду учнів п’ятих класів до навчання у середній шкільній ланці».

Психологічною службою школи було проведене психодіагностичне дослідження метою якого було виявлення загальних зон труднощів у адаптації п’ятикласників. У результаті дослідження було виявлено учнів, які мають підвищену тривожність, низьку самооцінку; вивчений психологічний клімат в учнівському колективі та виявлені учні, у яких виникли труднощі у спілкуванні.

Заступником з НВР Літюгою І.О був здійснений аналіз рівня якісних і кількісних показників навчальних досягнень учнів, показників поведінки і спілкування в різних навчальних ситуаціях.

Класні керівники, батьки та вчителі-предметники отримали рекомендацій щодо забезпечення диференційованого підходу в процесі навчання та виховання школярів.

/Files/images/pod/2017/0911/P71109-180937.jpg/Files/images/pod/2017/0911/P71109-181325.jpg/Files/images/pod/2017/0911/P71109-182000.jpg/Files/images/pod/2017/0911/P71109-184936.jpg/Files/images/pod/2017/0911/P71109-185455.jpg/Files/images/pod/2017/0911/P71109-185920.jpg/Files/images/pod/2017/0911/P71109-190238.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 163